Objednávka za 8060 Kč. Zaplaceno – 131 Kč.
Články o podnikání s Euronou většinou na titulku nedávám, ale o tenhle jsem vás prostě nemohla ochudit.
Možná si teď říkáte něco o utrácení za zbytečnosti – jenže já neutrácím. Vybírám si odměnu za doporučení a propagaci Eurony. A stejně, jako já, to dělá i řada mých kolegyň (a pár mužských kolegů).
A protože mě moje včerejší objednávka „za pět švestek“ hodně nadchla, chci vám napsat, jak jsem to udělala – a jak můžete třeba i vy 🙂
A protože jsem s ní spokojená, velice ráda ji doporučuji dál. Rodině, kamarádkám, přátelům na Facebooku – a vám tady na Zónovém úklidu.
I když podobným způsobem ráda doporučím cokoliv, s čím jsem spokojená (od dětských plínek po dobrý autoservis), u Eurony to má ještě jednu výhodu. Za doporučení můžu dostat provizi. Aby tahle nabídka byla férová pro obě strany, zákazník, který na mé doporučení nakoupí, nejen, že neplatí nic navíc – ale ještě získá zboží za velkoobchodní cenu bez 20% marže.
Výhody téhle spolupráce tedy čerpáme společně.
Na tohle téma vám ještě pár vět napíšu na konci článku, ale teď pojďme k tomu, co vás zajímá – jak vypadá ta objednávka a jak jsem to celé udělala.
Pokud se Euronu rozhodnete vyzkoušet, nezapomeňte si v objednávce zadat heslo pro hosta 420-7645911681 nebo se prokliknout přes tento odkaz.
Jako čtenáři Zónového úklidu máte nárok na nákup bez 20% maloobchodní marže – byla by škoda, abyste zbytečně zaplatili víc. Sleva se odečte v košíku před finálním odesláním objednávky.
Tip, jak výrazně ušetřit na první objednávce, najdete tady >>>
Tou první je rozdíl mezi katalogovou a nákupní cenou. Katalogové ceny platí pro přímý prodej a pro první nákupy v e-shopu zákazníků, kteří nemají tzv. heslo pro hosta – tedy kteří nepřicházejí na doporučení jiného spokojeného zákazníka.
Kdybych každou položku ze své objednávky prodala koncovému zákazníkovi za katalogovou cenu, obdržela bych nakonec částku 8060 Kč. To je totiž cena jednotlivých položek.
Z 20% to časem můžete dotáhnout až na 30% – řídí se to objemem nákupů v předchozím měsíci. Moje sleva na zmíněnou objednávku byla 25%, příští měsíc budu mít nárok na 30%.
Eurona má kromě velkého katalogu vždy ještě malý s akční nabídkou, která platí měsíc nebo dva (najdete ho i na úvodní stránce). A v ní je vždycky několik zvýhodněných sad. Někdy jsou za levnější cenu (třeba o 15%), ale obvykle je k nim 1 nebo 2 výrobky zdarma.
Já mám tentokrát v objednávce sady ze stran 2 (aviváž zdarma), 6 (druhá aviváž zdarma) a 11 (prostředek na podlahy v koupelně zdarma).
Z malého katalogu jsem využila ještě 15% slevu na vůně do vysavače (strana 9).
Protože moje objednávka přesáhla 6.000 Kč v katalogových cenách, mám nárok i na Prášek na bílé prádlo ze strany 7 (které budu prát zdarma tak 3 roky, protože v balení je 100 pracích dávek a každý týden bílé rozhodně neperu).
K tomu jsem zdarma dostala 1 ředící láhev a 2 propagační letáky. Ty jsem si vybrala za tzv. bonusové kredity, které získávám za každou objednávku (podle její výše).
Celková hodnota zboží zdarma je 1246 Kč.
Výrobci drogerie, kterou možná nakupujete v obchodech, mají své obchodní zástupce, kteří jednají se zástupci řetězců, objíždějí služebním autem prodejny a kontrolují vystavení zboží v regálech…
Na jejich výrobky navíc vídáte reklamu v televizi, časopisech, na billboardech, v letácích, které vám domů donese pošťačka…
A to všechno stojí docela dost peněz (jsem bývalý obchodník v logistice, takže mám hodně konkrétní představu 🙂 )
Eurona se rozhodla tenhle řetězec zkrátit a zlevnit. Zboží putuje z výroby rovnou k zákazníkovi nebo distributorovi (protože z pohledu ekologie na tom záleží).
Za propagaci pak Eurona neplatí médiím a reklamním agenturám, ale svým spokojeným zákazníkům – těm, kteří drogerii od Eurony doporučují dál. A platí jim spravedlivě – podle obratu v jejich obchodní síti.
Ti si pak mohou vybrat, zda chtějí odměnu za propagaci vyplatit klasicky na účet – nebo si získanou provizi vymění za zboží, jako já.
Se zlevněnými sadami a započtenou provizí. Oproti předchozí objednávce v ní chybí Prášek na bílé – dostanu ho automaticky jako odměnu za výši objednávky.
Tahle práce je totiž tak jednoduchá, že ji může dělat kdokoliv. Dokonce i lidé, kteří nejsou stavění na přímý prodej (to jsem třeba já 🙂 ).
Existuje totiž spousta způsobů, jak doporučovat „bezbolestně“. Na kafi s kamarádkami, na facebooku fotkami před a po, na instagramu, na blogu, který si dneska snadno založí každý…
Drogerie od Eurony je tak dobrá, že vám to nebude dělat problém – většina vašich přátel a známých doma totiž docela určitě nic účinnějšího nemá 🙂
Podnikání s Euronou má ještě jednu obrovskou výhodu – do začátku nepotřebujete skoro nic. Ani živnostenský list, ani vstupní investice. Tou jedinou je vaše první objednávka (sice vám doporučím tu nejvýhodnější, ale začít můžete i po nákupu sašetky za 59 korun).
Rizika? Nejsou žádná.
Jakmile se ale jednou „chytíte“, už jenom rostete. A často hodně rychle.
Chcete mít taky drogerii v hodnotě tisíců za stokorunu, přivydělat si k mateřské či platu, nebo časem vydělávat sami na sebe?
Udělejte svůj první nákup u Eurony s heslem pro hosta 420-7645911681 – a já se vám ozvu (kontaktní údaje mi chodí po vaší objednávce automaticky). Nebo mi napište, jestli chcete vědět víc 🙂
Jak objednat výrobky Eurona?
Poštovné je 90 Kč, u zásilek v hodnotě 1500 Kč (v cenách před slevou) zdarma. Zásilky vozí společnost GLS a DPD, platit lze na dobírku (bez příplatku) nebo předem kartou.
K první objednávce dostanete zdarma katalog výrobků, u objednávek s hodnotou 100 bodů a vyšší obdržíte navíc vzorník aviváží (100 bodová objednávka zhruba odpovídá ceně 2500 Kč před slevou - bodovou hodnotu zjistíte v košíku).