Proč jsem si ke spolupráci vybrala právě Euronu

Eurona a MLM

Multilevel marketingu jsem se leta vyhýbala a měla jsem na něj poměrně nevybíravý názor. Jak se tedy přihodilo, že jsem se do síťového marketingu nejen zapojila, ale navíc i nadšeně začala šířit dobré jméno a produkty značky Eurona?

Přiznávám se, o MLM jsem si dlouho nemyslela nic dobrého (a o některých MLM společnostech si to nemyslím doteď…)

Zdroj obrázku Business Opportunities

Hned na začátek řeknu, že Eurona není moje první MLM zkušenost – mám za sebou 2 spolupráce s kosmetickými značkami od O… a od A… 🙂 – jednu dlouhou, jednu krátkou. Ani v jedné jsem nebyla příliš úspěšná – většinou jsem měla pár objednávek za měsíc a registraci do sítě jsem ani nikomu nenabízela.

Zpětně vidím, že důvody mého neúspěchu byly 2. Hlubším principům podnikání v MLM jsem dostatečně nerozumněla – a hlavně jsem nebyla vnitřně přesvědčená o tom, že svým přátelům a známým nabízím něco, co za tu cenu opravdu stojí (a co by si ve stejné kvalitě nekoupili v drogerii).

Když vám osud nahraje ve správnou chvíli…

Loni v dubnu jsem narazila na nabídku stáhnout si zdarma knížku Randyho Gage Jak si vybudovat MLM stroj na peníze výměnou za e-mail (byla to upoutávková akce před vystoupením R. Gage v ČR). Protože jsem hamoun :-), neodolala jsem – a protože ráda čtu knihy o podnikání, přečetla jsem ji. Koneckonců – i od člověka, který uspěl v oboru, který moc neuznáváte, se můžete naučit něco o úspěchu…

Pravdou je, že mi knížka příjemně otevřela oči – informace, které jsem o MLM měla, najednou zapadly do sebe, začaly dávat smysl a přestaly vypadat jako letadlo, jehož jediným smyslem je zatáhnout do toho co nejvíc lidí. Randy v ní hodně dobře vysvětluje, jak to tvůrci systému vlastně mysleli – a dává to smysl. (Kritická mysl, jako ta moje, si z toho i tak vydedukuje, že pokud se MLM firma „utrhne ze řetězu“ a hlavní byznys místo z produktů udělá ze školení, jak je prodat – něco bude blbě…)

„A pak jsem se do toho vrhla po hlavě!“ – zněl by asi reklamní slogan…

Hmmm, ani náhodou. O knížce jsme si doma popovídali s manželem a shodli se na tom, že ten systém vlastně dává smysl (jsme taková zvláštní domácnost – místo koukání na televizi si povídáme o matematice, byznysu a programujeme weby 🙂 Jako fakt…)

Celou diskusi jsem nicméně uzavřela prohlášením, že to sice dává smysl, ale pokud na český trh nevstoupí Shaklee, nehodlám s tím mít nic společného… (Shaklee je jedna ze dvou firem, které stály u rozmachu MLM podnikání – tou druhou je Amway).

Člověk míní…

V srpnu mi ale kamarádka na přátelském setkání strčila do ruky pytlíček s voňavým vzorkem parfému do vysavače – a zlákala mě k vyzkoušení drogerie od Eurony. Úklidem a úklidovými prostředky se zabývám už pár let, takže jsem na zakoupení a otestování pár kousků kývla.

Protože princip MLM znám, chtěla jsem rozhodně vlastní registraci – výrobky jsou s ní citelně levnější a většina MLM firem nemá povinné objednávky (pozor, úplně pro všechny to neplatí).

Long story short – druhou objednávku jsem zadávala 2 týdny po té první – a byla kompletně pro mé vlastní zákazníky.

Eurona totiž dokázala něco, co se předchozím dvěma firmám nepodařilo – vnitřně mě přesvědčit o tom, že její výrobky jsou nejenom dobré, ale mnohem lepší než to, co si mohu běžně koupit. Že jejich cena a kvalita jsou takové, že je mohu doporučit přátelům a známým beze strachu, že mi je následně omlátí o hlavu nebo mi přestanou zvedat telefon.

Přímý prodej a moje zásady

Nikdy jsem nebyla typ na přímý prodej. Nestojím o to dělat prezentace v mateřském centru, i když vím, že to mnoha poradkyním funguje, užívají si to a mnohdy si z účastnic udělají nové dobré kamarádky. Nechci dělat domácí prezentace nebo obvolávat jednotlivá čísla v mém seznamu s nabídkami…

Vím, že od někoho, kdo se několik let živil jako hodně úspěšný obchodní zástupce logistické firmy to asi zní divně – ale já prostě tenhle typ prodeje nemám ráda.

Umím to a pokud by na tom záviselo mé živobytí, asi bych to udělala – ale jinak mě k něčemu takovému prostě nepřemluvíte…

Nechci lidem vnucovat věci, o které vlastně nestojí.

V logistice jsem byla úspěšná z jiného důvodu – věděla jsem, že moji klienti přepravu zboží potřebují, a objednají si ji tak jako tak – otázkou je jen to, u které firmy to bude. A tak jsem udělala všechno proto, aby naše nabídka měla dobrou cenu a nejlepší servis.

S drogerií to mám stejně. Každý z nás doma uklízí – otázkou se jen to, co při úklidu používá. Tak jako tak si každý z nás občas koupí něco na podlahu, něco na nádobí, prášek na praní a aviváž… A v téhle situaci mi nevadí říct – vím o značce, která tohle všechno dělá dobře, je ekologická a za dobrou cenu.

Naopak, v případě, že mi některý výrobek nevyhovuje (a i u Eurony asi 3 takové mám) a vím, že jiná značka ho umí lépe, se nikdy, nikdy, NIKDY neřídím „motivační“ větou, která se v MLM sítích občas objeví: „Ale značka XY ti za doporučení nezaplatí…“

MLM stojí na důvěře a poradce je ten, který „nastavuje kůži“ ve vztahu s koncovým zákazníkem. Pokud mně samotnou výrobek nepřesvědčil, nebojím se říct nahlas: „Mně osobně nevyhovuje, ale holky ze skupiny si ho chválí (pokud to tak je). Klidně ho zkus, když ti nebude vyhovovat, do 30 dní a 80% obsahu mi ho můžeš vrátit.“

Síla internetu

Internet je v tomhle způsobu podnikání skvělý pomocník – kromě pár blízkých přátel, se kterými se vídám často, je mým nejlepším „reklamním“ kanálem Facebook.

Když ve mně vnitřně uzrálo rozhodnutí, že Eurona a její drogerie stojí za to, aby s ní člověk spojil vlastní jméno a obličej, napsala jsem na svůj osobní FB pár příspěvků o tom, s čím mi pomáhá doma. Prakticky obratem se mi ozvalo několik mých přátel, které moje doporučení zaujalo – a kteří některý výrobek chtěli objednat a vyzkoušet. S mnoha z nich jsem se díky tomu sešla na kávu a příjemné povídání i po několika letech, kdy jsme se neviděli. Příjemný bonus 🙂

Malý domácí byznys…

Ač bych to asi nikdy nečekala, podnikání v MLM mě začalo hodně bavit. Věnuji se mu necelý rok a ne nijak intenzivně – ještě pořád jsem maminka na rodičovské a protože už delší dobu podnikám v jiném oboru, není to ani můj hlavní zdroj příjmů.

Přesto mi právě z něj přichází na účet docela pěkné peníze. Navíc rozhodně oceňuji, že mě trochu víc spojuje s „živými“ lidmi – nejen s těmi, se kterými se potkávám jen přes e-mail a facebook…

Vyzkoušet tenhle byznys mě vlastně nestálo vůbec nic (když pominu první objednávku výrobků, které jsem doma spotřebovala sama) – a zároveň se mi otevřela spousta příležitostí…

Zlákala vás moje zkušenost k tomu, abyste to vyzkoušeli taky? Není nic jednoduššího 🙂

Napište mi na Lucie@clevermarketing.cz nebo si přímo u Eurony udělejte 1. objednávku a uveďte v ní číslo pro hosta 420-7645911681 (při kliknutí na tento odkaz by se vám mělo načíst automaticky). Na objednávku dostanete 16% slevu a dostanete se tak přímo do mé sítě poradců (a budu to tedy já, kdo vám pomůže, pokud to budete potřebovat – bez čísla vás systém k některému z poradců prostě přidělí).

Eurona vám k první objednávce pošle tištěný katalog s informacemi o výrobcích a další materiály s informacemi pro vás i vaše klienty. Objednávky nad 1.500 Kč (v katalogových cenách před slevou) jsou doručovány zdarma, u nižších se platí poštovné 90 Kč. K první objednávce nového klienta/poradce, která přesáhne 2.000 Kč před slevou, dostanete navíc vzorník s vůněmi všech aviváží (tato nabídka platí pouze pro první objednávku, běžně sada stojí 459 Kč). V akční nabídce je aktuálně několik zvýhodněných sad na úklid celé domácnosti, udělat větší objednávku tedy není zrovna složité 🙂 (katalog s akční nabídkou najdete přímo na titulní stránce Eurony, samotný e-shop se schovává pod stránkou Výrobky (ceny jsou u výrobků po rozkliknutí).

Výrobky doma vyzkoušejte. Některé je třeba před použitím naředit, u ostatních si přečtěte dávkování – bývá o dost menší, než u podobných výrobků z drogerie. A když budete spokojeni (a já věřím, že budete), nebojte se je doporučit dál a říct, že se dají koupit právě u vás. Funguje to 🙂

PS: Síť Eurony zatím není moc velká – rozhodně ne tolik, jako u větších hráčů v oboru. To je dobrá zpráva – ve vašem okolí totiž zatím dost možná není nikdo, kdo Euronu prodává. I když se do MLM vlaku dá úspěšně nastoupit i v okamžiku, kdy už je hodně obsazený – dostat se do sítě v jejích začátcích je samozřejmě hodně velká výhoda.

Jdete do toho se mnou?

Lucie

Výrobky Eurona s výraznou slevou

S heslem pro hosta 420-7645911681 nakupujete za velkoobchodní ceny bez 20% marže.

Po kliknutí na odkaz by se heslo mělo načíst automaticky. Sleva vám bude odečtena v košíku před potvrzením objednávky.

Chcete nakoupit ještě výhodněji?

Přečtěte si Jak ušetřit 1223 Kč při prvním nákupu.

 

Eurona by Cerny

Ekologická bytová kosmetika

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This